Black Sails 3. sezon 7. bölüm izle

Vegabet
Vegabet
Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Xaera;

    Harbiden kaliteli bir bölümdü.

  2. @cengaver35;

    zeki olan kaptanları zaten korsanlar mal sadece ye iç seviş

  3. @swashbuckler;

    Şu başlangıçtaki reklamın tüüüüüüüüüüü hapcuğuna koyayım

  4. @ozlem74;

    abi bunlar korsan değil profesör amk...resmen satranç oynuyorlar :)

  5. @Squirtle;

    Flint reyiz arkandayız yedirtmeyiz.

  6. @Pavoo;

    Şu Max i hiç sevmiyorum abi ya keşke azaltsalar sahnelerini acaip itici bi kadın :D

  7. @direnpc;

    abi çok iyi ya

Black Sails 3. sezon 7. bölüm izle,Black Sails 3. sezon 7. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×