Friends 4. sezon 23. bölüm izle

Vegabet
Vegabet
Sinema Modu
Daha sonra izle
Friends 4. sezon 23. bölüm The One with Rosss Wedding: Part 1
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Alyn;

    Rachel'in düştüğü durumfan bahsedip duruyorlar ama madem Rachel kötü durumda hayatına devam etsin.. sürekli Ross'un mutlu olmadını engelleyip kendi hayatına devam etmesi sinir bozucu ve bencilce..

  2. @İNGİLİZ (Misafir)

    Ben bu ingilizi çok sevdim <3 :D

  3. @Meraba;

    bu çeviri ne böyle ya çevirmenin ingilizce a1 falan herhalde gözlerim kanadı....

  4. @Gastirideligi;

    Anasını sattıklarım Monica ile Chandlerin birlikte olduğunu niye bu bölüme yazıyorsunuz lan !!! Dizi zevkimin içine sıçtınız gerizekalılar.

  5. @derintargaryen (Misafir)

    Şu Rachel'dan nefret edip hakaretler yağdıranlar... Bir gün onun bulunduğu duruma düşerseniz, gelip tükürdüklerinizi yalamanızı keyifle izlerim. Aldatılmanın ve bunu yapanın kendini haklı çıkarmaya çalışmasının, üzerine hâlâ o kişiyi sevmenin çok kolay şeyler olduğunu düşünüyorsunuz sanırım.

  6. @DeadForLife;

    phoebe rachel a vurduğunda çok mutlu oldum :)

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @howimetdizist;


    Monica ve Chan cok tatli olmuslr zaten tek kanepede beraber oturmalari gulusmeleri filan cok belliydi PHoebe ve Joey de olsa iyi olur Emily gitsin elbisesi de igrenc zaten adafsgs

  8. @theselchis;

    Chandler ve Joey tatlışlığııı

  9. @Maeglon;

    Hiçbir dizide bir karakterden bu kadar nefret ettiğimi hatırlamıyorum. Keşke ekrandan tutup çekebilsem dışarı şu Rachel ...sını

  10. @4ever;

    Bu bölümü izlerken House u izlemeye başlamamıştım şimdi House un ilk sezonundayım. House u en sevdiğim dizide görmek çok güzeldi

  11. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Kemeken;


    Monica ve Chandler ! Sonunda hayallerim gerçek oldu :) Sıra Joey ve Phoebe de bence :)
    Ross ve Rachel da birlikte olmalı ama henüz değil. Ross Emily e ayıp etti. Önce evlenmelilerdi Rachel biraz Ross'un değerini anlamalıydı. Bakalım neler olacak.

  12. @emreramazan;

    muazzam bir sezon finali...

  13. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @destielteam;

    mükemmel mükemmeldi!! chandler ve monicaya hiç şaşırmadım doğrusu bayadır bunun mesajını veriyorlardı zaten :D

  14. @FuseTea;

    Rachel'dan nefret ediyorum. Bencilin teki

  15. @denizdeniz;

    Bu Rachel da başka bir kadın söz konusu olunca Ross'a olan sevgisini hatırlıyor. Onu ayırana kadar uğraşıyor sonra yine Ross'la olamıyor.

  16. @Gokhan16;

    Fergie'yle özçekim yapmak nedir? :P

  17. @tooo;

    chandler ve monica <3 dizinin favori çiftii

  18. @bayanmiskin;

    Dr. Gregory House :D bir insana huysuz karakteri bu kadar mı yakışır. Bayılıyorum bu adama :D

  19. @marysme;

    kesinlikle monica ve chandler en güzel şeydi bu bölümde !! :) uv uvv, bir de phoebe :))

  20. @duruelvin;

    Mükemmel bir bölümdü. Her şey iyiydi güzeldi de Emily'yi bir sevemedim arkadaş yaaaa

  21. @marjinalmadam;

    abi son sahne çok heycanlıydı :D

  22. @siblays;

    Chandler ve Joey in kamera arkasındaki halleri hahaha :D

  23. @OzgeDean;

    O yeessssss

  24. @mhysa;

    ilk başlarda çalan parça the clash - london is calling

  25. @irem_bonnie;

    En iyisi Chandler ve Monica nın birlikte olmasi :D Kesinlikle çok yakışıyorlar

  26. @sena338;

    rachel e üzüldüm yaa :(

  27. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @saskinkoala;

    Ayıp ettin Ross

  28. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @esraspn;

    Monica ve Chandler yani :D :D şaşırtıcı değildi o kadar ama şimdi beklemiyordum en azından.Bide Joey saflığı beni benden alıyor :D :D

  29. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @renegade;

    ah yaşasın house da buradaydı mükemmel bir finaldi

  30. @destiel873;

    Tüm olayların gerçekleşeceğinin habercisi bölüm. Mükemmel bi sezon finaliydi

  31. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @prettyperson;

    Monica ve Chandler ?? OMG!!

  32. @whoop;

    vuhuuuuu 50 dakikalık bi bölüm olduğuna sevinmekten kafayı yicem şimdi

  33. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.

    on numara bölümdü Hugh Laurie(House) vardı daha ne olsun.

×