Inside No. 9 2. sezon 2. bölüm izle

Vegabet
Vegabet
Sinema Modu
Daha sonra izle
Inside No. 9 2. sezon 2. bölüm The 12 Days of Christine
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Eywallah bariş abi (Misafir)

    Eywallah baris abi

  2. @daly (Misafir)

    Defalarca izlenesi mükemmel bölüm. Teşekkürler Barış Özcan :)

  3. @Denizk (Misafir)

    Çok acıklı.

  4. @Userrrris (Misafir)

    Barış abiye selam

  5. @Kerem (Misafir)

    Barış Özcana selam

  6. @surunenucak (Misafir)

    barış abiye selam

  7. @Taki (Misafir)

    İdare eder

  8. @D.A (Misafir)

    Barış Özcandan geldim güzel diziymiş.

  9. @cagdass (Misafir)

    Film değil DİZİ arkadaşlar.Değişik bir havası varmış..Yer yer sıkıcı olduğunu düşündüm ama sonunda detayları farkedince 'vay be iyiymiş' dedim..Bu dizi İzlenir.

  10. @aslahan9 (Misafir)

    Gerçekten çok güzel film di sonuna kadar izleyin

  11. @caroe (Misafir)

    Güzeldi Barış abiye selamlar

  12. @emrern17 (Misafir)

    O kadar abartılcak kadar da iyi değil aq

  13. @özcan ören (Misafir)

    anlamadimm biri anlatabilir mi?

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @misafir (Misafir)

    anlamayanlar için
    SPOİLER-SPOİLER-SPOİLER-SPOİLER-SPOİLER-

    sondaki kaza sahnesi kronolojik olarak son sahne aslında. kadın kaza yapıyor, hayatında ki önemli anlar film şeridi gibi geçiyor. çocuğunu arabadan kurtaran yağmurluklu adamıda o film şeridinde çocuğunu kaçırdığı şeklinde görüyor.

  15. @Wert (Misafir)

    Başroldeki çocuk davinci

  16. @Misafir (Misafir)

    ya şuan yaşadığımız hayat kaza yapmadan hemen öncesiyse?

  17. @Sjsa (Misafir)

    Anlaayan bi anlatabilir mi

  18. @Ideep (Misafir)

    Barış özcan baştan başlayıp buraya kadar geldim ilerisinide gideceğim

  19. @Kartal (Misafir)

    Barış özcan seviliyorsun :))

  20. @Ayda (Misafir)

    Barış Özcan teşekkürler:D

  21. @Merve. (Misafir)

    Aynen bende

  22. @avdulcabal (Misafir)

    30 dkda 3 saatilik filmin vermediği heyecanı verdi

  23. @Thypoon (Misafir)

    Barış Özcan izleyip gelenler burda...☝️

  24. @Sahsenem (Misafir)

    Barış Özcan dan geldımmm

  25. @aeadsa (Misafir)

    barış özcandan gelenler :D

  26. @Hasan (Misafir)

    Barış özcandan geldim :P

×