Once Upon a Time 4. sezon 8 ve 9. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @lanabrey;

    ya karlar kraliçesini iyi zannettim bi ara bi bölümde olaysız geçsin bee

  2. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @efexxl;

    regina sonunda mutluluğu buldu. rumple amcadan hiç beklemezdim ve lanet olsun yinemi lanet.

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @merican;

    Yine mi yaa ne lanet kasabaymış

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @vtoprak;

    Herşeyin yolunda gittiği bir bölüm göremicez sanırım. Şimdi de Hook..

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @AyseAvci5;

    Kusursuz eşleşmen gerçekleşmiş hala lanet peşindesin kadın...

  6. @ecetml;

    keşke hep böyle uzun uzun olsa bölümler süperdii :)) bizimkiler de uzun bölüm nasıl olur öğrenseler ya da uzatacaz diye saçmalamasalar..

  7. @ugur125;

    off nasıl beklicez şimdi ya 2 haftaydı ara ne kadar kaldı bilmiyom

  8. @yagmurunkizi;

    Olan yine Kanca ya oldu iyi mi? :S Emma yı mutlu görmeyi özlemişiz resmen. ilk bölüm değildi de 2.bölüm çok daha iyiydi.. :D

  9. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @seydag;

    Lanet olsun:)

  10. @zuhalozturk;

    5 bölüm seyretsem arka arkaya doymam çok güzeldi

  11. @mustafatea;

    o nasıl bir sondu öyle ....

  12. @mustafatea;

    #iyiler her zaman kazanır # kötülerin suçu ne neden onlar mutlu olamıyor bnce bunu yazanın bulunması lazım ve sözü değiştirmesi

  13. @ugur125;

    ya daha 1 hafta önce başladım diziye bu bölüme kadar hepsini izledim bekleyemiyorum yeni bölümlerini 1 hafta çok fena kafama takıldı dizi çok harika baştan izliyom ilk bölümleri tekrar aklımdan çıkmıyo hiç dizi :(

  14. @ugur125;

    abi bunu 2 bölüm bir arada gibi düşünürsek ilk 40 dakika yani 1. bölüm çok boş geçti hiç bişey olmadı 2.bölüm adam gibiydi 2 bölüm yayınladık diye 2 hafta bekleticekler şimdi bizi yeni bölüm için halbuki adam gibi 1 bölüm vardı

  15. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @urania9;

    bir lanetin daha başına geldik, hadi hayırlısı. yalnız emma ne kadar mutluydu ya gücünü kontrol ederken :))

  16. @merlinxx;

    bende neden video dolmadı diye kızıyordum:) 2 bölüm birdenmiş sinema tadında güzel bölümdü teşekkürler...

  17. @ugur125;

    böyle olmasaydı keşke ya 2 hafta nasıl beklicem ben şimdi :(

  18. @urania9;

    neden iki bölüm birden veriyorlar acaba tatile mi girecek? hani hiç şikayetçi değilim ama umarım ara vermezler

Once Upon a Time 4. sezon 8 ve 9. bölüm izle,Once Upon a Time 4. sezon 8 ve 9. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×