Riverdale 1. sezon 10. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Ece (Misafir)

    Archie annesine hic benzemiyormus ksnsmsmsm spoiler eve donuyor

  2. @yagmur1912 (Misafir)

    archie karar ver artık çocuğum kiminle birlikte olacağına shdjsgdah
    umarım cheryl ile birlikte olur bu kararsızlıklarına son verirsin :DD

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @sanane (Misafir)

    cherly ve arcihe çıkmıyo Veronika ile çıkıyolar spoiler

  4. @ber_il_riverdaleteam (Misafir)

    Bence bu bölümde cherly (yazamadım) archie ile çıkmaya başlıcak

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Aynegerekvar (Misafir)

    Archie cherlye aşık olacak kesin

  6. @ma ma mıdı ma (Misafir)

    archie karar ver aq fkjagllwflkskf

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Cherly (Misafir)

    Archie artık bi kadar ver yahu her kızla bu arada katıl jasonun babası bence en az sorgulanan o çünkü

  8. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @arçiseninbenaq (Misafir)

    BU ARCHIE DE ÇOK MAL

  9. @jughead bir serpent ayol (Misafir)

    jughead bir serpent

  10. @:S (Misafir)

    Gencler archie cherl mudur nedir onu sevecek spoiler olsun size kfofofofofkrrr bi klipte gördüm kiz intihar ediyor buzları kira kira kurtariyo :D

  11. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Archie yeter artık regjfjwepkpg (Misafir)

    Bence yakında Betty'ye bişiler hisseder, korkuyorum artık her bölüm başkasına yazıyo apıgıofıweprüoeı0

  12. @Adsh (Misafir)

    Bence archie daha sonra bettyden hoşlanacak

  13. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Hazel (Misafir)

    Shipim gerçek oluyor yuhuu iaslağldğald

  14. @Hazel (Misafir)

    Aşağıdaki arkadaş yüzünden jughead i öpermiş bir de iaözğsösğalüsösüals

  15. @fire and blood;

    sanırım spoi yedim sizden veronicayı mı öpücek !!!!!!!!!

  16. @Bahar (Misafir)

    Bu Archie de bi karar versin artik yakinda jugheadi da opecek diye korkuyorum asddjajabjsjsjd

  17. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Sude (Misafir)

    Uhhh

Riverdale 1. sezon 10. bölüm izle,Riverdale 1. sezon 10. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×