Supernatural 1. sezon 22. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @M.A;

    ohhh bee ilk sezonu bitirdim geriye kaldi 8 sezon

  2. @Lydialix;

    Vay be o ne biçim sondu ya! :D

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @muhammed147;

    yerimden sıçradım son sahnede

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ygritte;

    ya spoiler butonu diye bişey var amk. neyse ki ikinci izleyişim hiç izlemeden yorumları okuyana ayıp yapmayın, spoiler butonu süs değil

  5. @merve_iskender;

    sonda çalan şarkı ??

  6. @ilaysaa;

    Gitttiiii deanım gitttii yiğitim gitttiiiii gittttiiiiii llulullululullul

  7. @dhadlumeleks;

    1. sezonun sonuna geldik :D

  8. @FerideK;

    OHA LANNNNN SAMMMMMMM ÖLMEYİN LANNNNNNNN

  9. @Barkm51;

    hassskkkttrrr

  10. @Barkm51;

    Dean'ın araba kullanışına bayılıyorum :D

  11. @Sencovskii;

    Süper bölümdü sonda ne oldu lan öyle :o

  12. @gizemmmm;

    Bu Film Bi Harika Dostummm :DDd:d

  13. @Ahmet176;

    Bunlara Bir Dost Lazım 2 Kişi Olmaz

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @badwolf34;

    Oha :O Hiç beklenmedik bi anda çarptı kamyon O.O

  15. @Luckiyies1;

    Dean'ın da dediği gibi ''Son of a B*tch''

  16. @GagaDoll;

    uha çok kötü oldu :o

  17. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @emine;

    adamlar orda ölüyo sondaki şarkı ne ya ama supernatural'a yakışır bi final oldu

  18. @BelieberCasper;

    Sondaki şarkı neydi öyle be.

  19. @BelieberCasper;

    1. sezon bittii ovv

  20. son 10 dakika gözümü bile kırpmadım la neydi o öyle

  21. Yemin ederimm bu ikinci bastan izleyişim ama her seferinde burda bi şeyler kırılıyo wtfff!?

  22. @sherly;

    Diziyi 3. baştan izleyişim, her seferinde aynı heyecanla izliyorum. Adamlar dizi yapmayı biliyorlar..

  23. @Elysium;

    What The F**ckk ????

  24. @thehunter;

    oha çüş yuh noluyo lan??

  25. @spagettigod;

    kafamda delı sorular .s

  26. @denizirem;

    Sondaki şarkı hiç komik değil

  27. @trap;

    hsktr

  28. @jantelucaz;

    wtf!

  29. @thedark;

    Damn it!

  30. Son dakika da yapılır mı be bu ?

  31. @la_la_lala;

    sam im gücü varda dean in niye yok

  32. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @aKATJAa;

    Kamyon ne alakaydı !? wtf !?

  33. @elifince01;

    o nasıl bi finall

  34. Oh no Sam, Dean =/

  35. @DianaMayer;

    Mukemmel filnaldi!!!

  36. @SPGALPBEN;

    oha :o çok fena bitti aq

  37. @fdfyfd;

    geberdim :(

  38. @supernaturalci;

    8 sene önceki dizi nin efekti bizim şimdiki dizilerden daha iyi

  39. @daryl1905;

    oha sonu çok fena

  40. @cemrecaner;

    laaağğğnnnnnn

Supernatural 1. sezon 22. bölüm izle,Supernatural 1. sezon 22. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×