The Flash 4. sezon 8. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @BSD (Misafir)

    Flashı çok seviyorum hatta bayılarak izliyorum diziyi ama arada böyle bölümler yapmaları saçma insanların kafası karışıyor

  2. @mirzoyevelchin (Misafir)

    Ben bu diziye ilk baktmda bunun yalnız bir bolum oldunu sanıyordum sora gördüm ki sezonlar da varmış bunlara baktımda hep bi şeyler öyrendim bu
    HİÇ BİR ŞEY MÜMKÜNSÜZ DİYİL
    ifadesi ven gerçekten en iyi film bu olsa gerek ben bunu her kese izlemeyi tavsiye ederim Marry Cristmass

  3. @kds (Misafir)

    ya gecıtin resmını gosterdıklerı yer bildigin mmescıdı aksaya enzıyor kadının zavallı ıyılık sever bır yahudi olmasıda cabası bu neyın kafası anlamadım kudusu ısraılın baskentı yapma zamanları bu kadar bellı etmelerı acaıbıme gitti

  4. @melihcan (Misafir)

    Crisis on Earth-X, Part 1" (Supergirl)
    "Crisis on Earth-X, Part 2" (Arrow)
    "Crisis on Earth-X, Part 3" (The Flash)
    "Crisis on Earth-X, Part 4" (DC's Legends of Tomorrow) 3. bölümün devamı gibi değill ama ordan nasıl kurtardıkları yok part 4 de ?

  5. @nur (Misafir)

    Bu bölümü anlamamız için süpergirl 8. Bölümü izlemeniz gerekir sırasıyla süper girl flash leğende dizisini izlemeniz gerekmektedir

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @pak (Misafir)

    7. bölüm tamamda 8. bölüm ne ya bölümmü eksik düğün. ne zaman oldu

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @amaann (Misafir)

    aslında flash ve arrowun girdiği bunalımlı döngüden biraz olsun kurtarmış bu partlı birleşim. işlenişde güzel fena değil. eleştirmeye gelse oooo yine durulmaz ama dediğim gibi son zmnların iyisi :) yalnız çok merak ettiğim şey #spoiler# ilk başta barry e gelip burda olmak, senin düğününde olmak çok heyecanlı diye akrabası hatta kızıymış gibi yakın tavırlar sergileyen garson kız kimdi? gelecekten mi ? #spoiler#

  8. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @xVYSx (Misafir)

    Arkadaşlar anime izleyenler bilir bu fill bölüm.
    Yani konuyla alakasız olan tamamen farklı olan bölümlere fill bölüm deniyor.
    9. Bölüm konumuzla alakalı olup kaldığı yerden devam edecektir heycanlanmayın :)
    Yanlış hatırlamıyorsam geçmiş sezonlarda da böyle bir bölüm yayınlamışlardı.

  9. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @İrem (Misafir)

    İyi de çok saçma birkaç diziyle birleştirmeleri, ben öbürlerini neden izlemek zorunda kalayım anlamak için?

  10. @aadm (Misafir)

    valla ben bölümleri ixlemesemde anladım

  11. @Mert (Misafir)

    Bu ne böyle ya iyice bokunu cikardilar daha da izlemem flash falan

  12. @APieceOfLion (Misafir)

    "Crisis on Earth-X, Part 1" (Supergirl)
    "Crisis on Earth-X, Part 2" (Arrow)
    "Crisis on Earth-X, Part 3" (The Flash)
    "Crisis on Earth-X, Part 4" (DC's Legends of Tomorrow)

    Bu Sırayla İzlenmesi Gerekiyor Merak Edenler İçin

  13. @Sude (Misafir)

    supergirl arrow flash legens of tomorrow sırası

  14. @cannonfodder (Misafir)

    @kaxs
    sırasıyla supergirl 3x8
    arrow 6x8
    flash 4x8
    legends of tomorrow 3x8 izlemeniz gerek

  15. @ulas (Misafir)

    supergirl 3.sezon 8.bölüm bu bölümün öncesi bence bunu izlemeden önce supergirl ü izleyin.

  16. @Xzezal (Misafir)

    Supergırl 8. Bölüm part1 arrow8. Bölüm part2 flash 8. Bölüm part3 legend of tomorrow 8. Bölüm part4 yani bu bölümü anlayabilmek için baştan izlemeniz gerek.

  17. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @umut (Misafir)

    flashı küçümsüyorlar kötü karakterler flashtan hızlı anasını

  18. @Yardım. (Misafir)

    Arkadaslar anlamaynlar için sırasıyla supergirl-arrow-flash-legend of tomerrow izlemelisiniz (süpergirl 3.sezon 8.bolum) Arrow (6.sezon 8.bolum) flash (4.sezon 8.bolum Lot 2. Sezon 8.bolum

  19. @safgsad (Misafir)

    spinoff bu bölüm bundan önce arrow ve supergirl izlemeniz gerek flash'ın ardından da tomorrow of legends izlemelisiniz. 4 dizi arka arkaya bir bütünlük oluşturuyor

  20. @dartyet1;

    anlamayanlara söyliyim bu bölüm 4 dc dizisin birleşmesini 3. bölümü sıralar şöyle:
    supergirl s3 b8,arrow s6 b8,flash s4 b8, legends of tommorrow s3 b8

  21. @weeds (Misafir)

    Bu bölümü tek başına izleyen tabiki de bir şey anlamaz. Öncelikle bu bölüm 4 bölümlük 'Crisis on Earth-X' event'inin 3. bölümü. Yani bu bölümden önce sırasıyla Supergirl ve Arrow'un bölümleri izlenmeli. Ardından bu bölüm geliyor ve event DC Legends'ın 8. bölümüyle sona eriyor.

    Gayet güzel bir event gibi ilerliyor. En azından geçen sezonki crossover'dan daha heyecanlı. Özellikle 2. bölüm gayet iyiydi, kahramanlarımızın hepsi dayağını yedi. Henüz bu bölümü daha izlemedim ama Flash bölümü gibi izlenmemeli.

    Geçen sezon hangi karakterin dizisini izliyorsa o karakter daha baskın, diğer süper kahramanlar konuk gibiydi. Bu sefer event'i dörde bölmüşler sanırım, karakterler kendi dizilerinde baskın kalmamış. Daha iyi olmuş.

  22. @Loren (Misafir)

    bunun başı hangi dizinin kaçıncı bölümü ?

  23. @ilkeilgn (Misafir)

    yeni çıkacak olan cw dizisinin özeti gibi birşey bu sanırsam en azından ben öyle biliyorum

  24. @kaxs (Misafir)

    Bölümün bağlantısı nedir ben çözemedim hangi dizinin hangi bölümlerini izlememiz gerekiyor?

  25. @zaman kaybı (Misafir)

    Bölüm tamamen zaman kaybı. the flash konseptinden çıkmasalar keşke

  26. @Pandaoloji (Misafir)

    Süper gibi

  27. @123qwe (Misafir)

    bune 7. bölümle alakası yok

  28. @harison wells (Misafir)

    altyazı ne zaman gelir ?

The Flash 4. sezon 8. bölüm izle,The Flash 4. sezon 8. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×