The Mentalist 2. sezon 8. bölüm izle

Vegabet
Vegabet
Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @metalien;

    en sağlam bölümlerden biriydi.

  2. @somanay;

    vayyyyyyyyy beeeee ne bölümdü oyleeeeeeeee

  3. @somanay;

    kim lan bu red john

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @bidost;


    boscoya çok kızıyordum ama ölünce çok üzüldüm... bu arada hastanede neden bosconun karısı yoktu anlamadım. ayrıca jane nasıl herkesin bir iş karıştırdığını anlarken rebeccanın sorgusunda hiç bir şeyden şüphelenmedi? her davayı çözen adam iş red john'a gelince tıkanıyor mudur nedir ? bu arada red john da acayip nüfuzlu ve paralı bir herif olmalı. her yerde adamları var. yada jane gibi insanları etkilemesini bilen biri ve bir iş yaptıracağı zaman insanları etkiliyor, kullandıktan sonra da çöp gibi atıyor :)

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Pajanek;

    O kadının yaptığı çok belliydi ya.Daha kadını ilk sorguladıklarında anlaşılıyor.Ve hani hayalet gelmiş öldürmüş gibiydi ajanları.Biraz mantıklı düşününce tek şüpheli zaten Rebecca sürtüğü idi.

  6. @HowYouDoin;

    Düşünsenize Cho Red John çıkıyomuş o.O

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @48BodrumFB;


    Şu ana kadarki en güzel Red John bölümüydü.

  8. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @sehran;


    harika bölümdü ama bosconun ölmesine üzüldüm.jane,bosco,lisbon iyi işler yapabilirdi

  9. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @RomboedriK;


    Çok hüzünlü bir bölümdü. Red John kraldır.

  10. @alibaba_23;

    Son sezona geçecem böyle giderse acayip bi merak sardı içimi. Acaba hangi sezonda Red John'un kim olduğu ortaya çıkacak...

  11. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Nazenin;

    Yav arkadaş hiç mi akıllarına gelmez, Red John kadına zehir sürdüğünde yanındaki polislerden eşkalini öğrenmek veya o anın hemen kamera kayıtlarına bakmak. İki dakika içinde Red John kayıtları değiştiremeyeceğine göre...

  12. @AyMaSCrew;

    dk 34 deki şarkının ismini bilen varmı varsa söyleyebilirmi

  13. @noyan_yabgu;

    Gibsbyyyyyy!!! çakaaaal :)

  14. @DeadForLife;

    başı güzeldi sonu kötü :( elveda sam amca :(

  15. @asfew;

    R.I.P. Bosco

  16. @BayanS;

    Muhteşem bi bölümdü ya

The Mentalist 2. sezon 8. bölüm izle,The Mentalist 2. sezon 8. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×